Najczęściej zadawane
pytania
- Jaki jest minimalny okres wynajmu?
- Czy jeżeli chcę nabyć abonament WeFleet, mogę wybierać tylko z modeli aut wskazanych na stronie internetowej?
- Jaki jest limit przebiegu podczas wynajmu?
- Co zrobić w razie przekroczenia ustalonego przebiegu?
- Kto może korzystać z usług WeFleet?
- Czy jeżeli zechcę wynająć w WeFleet samochód, sprawdzana będzie moja historia kredytowa?
- W jakim stanie będzie samochód, który dostanę po zamówieniu usługi?
- Czy można wymienić samochód WeFleet na inny?
- Jaką odpowiedzialność przewiduje się w przypadku szkody poczynionej z winy klienta?
- Czy przed zwróceniem samochodu trzeba go zatankować?
- Czy trzeba wpłacić kaucję, aby nabyć usługę?
- W jaki sposób dokonuje się opłaty?
- Czy na samochody WeFleet można naklejać naklejki?
- Czy samochody WeFleet są wynajmowane z własnymi oficjalnymi naklejkami reklamowymi?
- Czy mogę wyjechać samochodem WeFleet za granicę?