Najczęściej zadawane
pytania
-
Jaki jest minimalny okres wynajmu?
Bez żadnych dodatkowych zobowiązań możesz nabyć abonament WeFleet na zaledwie 1 miesiąc.
-
Czy jeżeli chcę nabyć abonament WeFleet, mogę wybierać tylko z modeli aut wskazanych na stronie internetowej?
Tak, na stronie wefleet.pl znajdziesz wszystkie obecnie oferowane modele samochodów, ze szczegółowymi opisami oraz innymi ważnymi informacjami.
-
Jaki jest limit przebiegu podczas wynajmu?
Ustalony limit na miesiąc to 2000 km. Na podstawie osobnego porozumienia ustalony przebieg można zwiększyć za dodatkową opłatą.
-
Co zrobić w razie przekroczenia ustalonego przebiegu?
Po zwróceniu samochodu trzeba będzie dodatkowo zapłacić za przekroczoną liczbę przejechanych kilometrów (zgodnie ze stawkami przewidzianymi w umowie).
-
Kto może korzystać z usług WeFleet?
Osoby prawne.
-
Czy jeżeli zechcę wynająć w WeFleet samochód, sprawdzana będzie moja historia kredytowa?
W WeFleet historia kredytowa klienta ani inne jego zobowiązania nie są sprawdzane, jednak firma zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług.
-
W jakim stanie będzie samochód, który dostanę po zamówieniu usługi?
Samochody WeFleet są zupełnie nowe lub z przebiegiem nieprzekraczającym 5000 km.
-
Czy można wymienić samochód WeFleet na inny?
Tak, odpowiednio do potrzeb Twojej firmy – samochód możesz wymieniać co miesiąc bez żadnych dodatkowych opłat.
-
Jaką odpowiedzialność przewiduje się w przypadku szkody poczynionej z winy klienta?
Nasze samochody są ubezpieczone obowiązkowym ubezpieczeniem OC oraz AC. Gdy sprawcą wypadku samochodowego jest klient – szkodę pokrywa spółka ubezpieczeniowa, natomiast klient opłaca określoną w umowie franszyzę (2500 zł).
Jednak gdy klient poczynił szkodę nieobjętą ubezpieczeniem – wówczas jest ona w pełni rekompensowana przez klienta (wystawiany jest protokół szkody).
-
Czy przed zwróceniem samochodu trzeba go zatankować?
Nie trzeba, jednak w zwracanym samochodzie poziom paliwa powinien przekraczać rezerwę (kontrolka rezerwy nie może się świecić).
-
Czy trzeba wpłacić kaucję, aby nabyć usługę?
Kaucja nie jest wymagana.
-
W jaki sposób dokonuje się opłaty?
Po nabyciu abonamentu otrzymasz fakturę. Prosimy o dokonanie płatności przelewem bankowym w ciągu 10 dni od otrzymania faktury.
-
Czy na samochody WeFleet można naklejać naklejki?
Jeżeli chcesz okleić nasze samochody własnymi naklejkami, musisz uzyskać zgodę WeFleet. Podczas zwrotu samochód musi być czysty, bez śladów naklejek ani innych uszkodzeń.
-
Czy samochody WeFleet są wynajmowane z własnymi oficjalnymi naklejkami reklamowymi?
Nie, na karoserii samochodu nie ma żadnych charakterystycznych naklejek
-
Czy mogę wyjechać samochodem WeFleet za granicę?
Nie ma ograniczeń w podróżowaniu po terytorium Unii Europejskiej.